Kako izvući maksimum iz svog kardija?

Optimalni broj otkucaja

Fizička aktivnost koja pokreće metabolizam i gradi kondiciju povoljno se odražavajući na srce i cijeli krvotok, mnogima je omiljeni način vježbanja. Međutim, samo rijetki rekreativci znaju izvući maksimum iz svog kardio vježbanja i pritom vježbati maksimalno sigurno za srce.

Pronalazak optimalnog ritma izvodi se putem računanja maksimalnog broja otkucaja za životnu dob, te zatim pronalaska raspona otkucaja koji predstavlja umjereni intenzitet.

Maksimalni broj otkucaja srca računa se tako što se od broja 220 oduzme broj godina života. Tako je na primjer za osobu od 28 godina maksimalan broj otkucaja srca u minuti 192. 

Umjereni intenzitet otkucaja srca bi značio da srce otkucava brzinom od 50 do 70 posto od maksimuma. U navedenom primjeru osobe od 28 godina, to bi značilo da je optimalan opseg otkucaja između 95 i 134 u minuti.

Jednostavno pravilo je, kada se broj otkucaja poveća van opsega umjerenog, intenzitet aktivnosti treba smanjiti ili se zaustaviti sve dok se broj otkucaja ne smanji.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak