Trening za vrhunski "pump" ramena

Izgradite masivna ramena

Ako ste danas odlučili odraditi trening za ramena, na pravom ste mjestu! Pripremili smo trening koji se sastoji od 5 vježbi koje će stimulisati sve tri "glave" ramena – prednju, srednju i stražnju.

Većina vježbača zapostavlja zadnje rame na način da ga ili ne vježbaju izolacijskim vježbama ili ga vježbaju konstantno na kraju treninga kada je kvaliteta izvedbe slabija. U ovom treningu vježba za zadnje rame stavljena je na prvo mjesto, a ukoliko vježbe odradite pravilno i u visokom intenzitetu, pump na kraju treninga je zajamčen.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak