5 izvora proteina biljnog porijekla - Body.ba

Izbor vegana

5 izvora proteina biljnog porijekla

Piše: Body.ba

Subota, 28.01.2012.

5 izvora proteina biljnog porijekla

Većina ljudi smatra da meso, jaja, perad i mliječni proizvodi su najbolji način da dobijete potrebne proteine, ali postoje mnogi neživotinjski proizvodi koji sadrže mnogo proteina. Uostalom, i vegetrijanci moraju nešto jesti. Nutricionista Leah Kaufman preporučuje neživotinjske proizvode bogate proteinima.

Grah

Pola šolje konzerviranog crnog graha ima samo 110 kalorija i jedan gram masti, te 7 grama proteina. Kaufman sugerira da je crni grah sa rižom ili kukuruzom sjajna proteinska kombinacija. Ta kombinacija daje potrebne aminokiseline koje inače dobijete od životinjskih proteina, a većina biljaka ih nema.

Quinoa

Četvrtina šolje neskuhane quinoe ima 170 kalorija, 2,5 grama masti i 7 grama proteina. Uz to, to je jedino zrnje koje sadrži sve esencijalne aminokiseline. Dok grah treba biti kombiniran sa drugom hranom da zadovolji potrebu za kompletnim proteinima, quinoa sadrži sve potrebno što biste dobili jedući meso. O quinoi, koji mnogi zovu „zlatom Inka“ smo pisali u tekstu „Quinoa - neznani izvor esencijalnih aminokiselina“.

Tofu

Još jedan vegeterijanski standard, tofu ( napravljen od soje) ima samo 94 kalorije, 5 grama masti i 10 grama proteina u porciji od pola šolje. Nutricionista Kaufman kaža da se tofu može naći u mnogim formama i najbolje se koristi njegova sposobnost da upija različite okuse.

Tempeh

Promijenite rutinu i tofu zamijenite sa tempehom, raznovrsnom teksturom kuhana soja, koja ima sve potrebne proteine kao i quinoa. Pola šolje tempeha ima 160 kalorija i nevjerovatnih 15 grama proteina, sa malo većom količinom masti, oko 9 grama.

Bademi

Iako ljudi bježe od ovih kaloričnih i masnih grickalica, bademi su prepuni hranjivih stvari, vlakana i proteina (imaju šest grama u jednoj unci). Unatoč kalorijskoj količini, konzumacija badema vam zapravo pomaže da izgubite kilograme.  O orašastim plodovima smo pisali u tekstu „Orašasti plodovi - izvor Omega 3 masnih kiselina“.

Opisane namirnice su uglavnom izbor vegana i vegetrijanca, ali i mnogi drugi koji su u potrazi sa izvorom proteina se odluče na konzumaciju ovih namirnica i jela, pogotovo u slučaju kada dođe do zasićenja od jednolične prehrane, kakvu većina ozbiljnih vježbača ima.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Evo šta je Audrey Hepburn jela svaki dan

Filmska i modna ikona

Evo šta je Audrey Hepburn jela svaki dan

Audrey Hepburn je ikona iz više razloga. Ne samo da je bila nadarena, da je bila dobitnica Oscara i posvećeni...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>I Victoria's Secret anđeli se bore s kilogramima

Bridget Malcolm

I Victoria's Secret anđeli se bore s kilogramima

Mnogima zvuči nevjerovatno da kroz slične probleme s kilograma uopšte mogu prolaziti i neki od najuspješnijih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Šta se dogodi kada pijete 10 limenki cole dnevno?

Pio i bilježio promjene

Šta se dogodi kada pijete 10 limenki cole dnevno?

George Prior je 50-godišnji otac dvoje djece koji je cijelom svijetu želio jednom za sva vremena tačno...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Tjestenina sa sosom je obrok najvećeg šampiona

Šampionski obrok

Tjestenina sa sosom je obrok najvećeg šampiona

Tjestenina je jedan od najlakših izvora ugljikohidrata za varenje koji sa sobom nosi ogromnu kalorijsku...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)