Dobri ugljikohidrati koji pomažu smanjenju težine - Body.ba

Naučite koji su to

Dobri ugljikohidrati koji pomažu smanjenju težine

Piše: Body.ba

Subota, 01.02.2014.

Dobri ugljikohidrati koji pomažu smanjenju težine

Ugljikohidrati važe za neprijatelja broj jedan ogromnom broju ljudi, a posebno žena koje pokušavaju držati dijetu. Upravo zbog neznanja veliki dio njih smatra sve ugljikohidrate pravim ubicama dobre tjelesne forme ne znajući da su upravo oni jedan od najvažnijih elemenata u njihovoj borbi sa masnim naslagama.

Sve što treba znati je dobro razlučiti šta su to loši, a šta dobri ugljikohidrati. Mnogi su tužni što tjestenina, bijeli hljeb i slatkiši spadaju na "crnu listu", ali ne treba zabraviti ni to da neke namirnice sa liste preporučenih mogu predstavljati odličnu alternativu za sve njih.

Ječam:

1/2 čaše kuhanog ječma sadrži: 97 kalorija, 22 grama ugljikohidrata, 3 grama vlakana

Tamna tjestenina (od cijelih sjemenki pšenice)

50 grama nekuhane paste sadrži: 198 kalorija, 43 grama ugljikohidrata, 5 grama vlakana

Crni hljeb

2 kriške sadrže: 160 kalorija, 30 grama ugljikohidrata, 8 grama vlakana

Grašak:

1/2 čaše kuhanog graška sadrži: 67 kalorija, 12,5 grama ugljikohidrata, 4,5 grama vlakana

Grah

1/2 čaše nekuhanih sjemenki sadrži:109 kalorija, 20 grama ugljikohidrata, 8 grama vlakana

Kokice

3 čaše kokica sadrži: 93 kalorija, 19 grama ugljikohidrata, 3,5 grama vlakana

Ovsena kaša

1/2 čaše suhih sjemenki sadrži: 153 kalorije, 27 grama ugljikohidrata, 4 grama vlakana

Pečena tikva

1 porcija sadrži: 115 kalorija, 30 grama ugljikohidrata, 9 grama vlakana

Kvinoja

1/2 čaše sadrži: 111 kalorija, 20 grama ugljikohidrata, 2,5 grama vlakana

Potrudite se da ovih devet ukusnih namirnica nađe put do vašeg trpezarijskog stola, jer će vam organizam biti zahvalan što ste mu omogućili tako kvalitetno gorivo koje će vas držati sitim tokom dana, a na način da neće ostaviti negativne posljedice po zdravlje kako to čine "loši" ugljikohidrati prepuni masnoća, šećera i drugih nutrijenata koji se loše odražavaju na ljudski organizam.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Evo šta je Audrey Hepburn jela svaki dan

Filmska i modna ikona

Evo šta je Audrey Hepburn jela svaki dan

Audrey Hepburn je ikona iz više razloga. Ne samo da je bila nadarena, da je bila dobitnica Oscara i posvećeni...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>I Victoria's Secret anđeli se bore s kilogramima

Bridget Malcolm

I Victoria's Secret anđeli se bore s kilogramima

Mnogima zvuči nevjerovatno da kroz slične probleme s kilograma uopšte mogu prolaziti i neki od najuspješnijih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Šta se dogodi kada pijete 10 limenki cole dnevno?

Pio i bilježio promjene

Šta se dogodi kada pijete 10 limenki cole dnevno?

George Prior je 50-godišnji otac dvoje djece koji je cijelom svijetu želio jednom za sva vremena tačno...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Tjestenina sa sosom je obrok najvećeg šampiona

Šampionski obrok

Tjestenina sa sosom je obrok najvećeg šampiona

Tjestenina je jedan od najlakših izvora ugljikohidrata za varenje koji sa sobom nosi ogromnu kalorijsku...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)