Pet odličnih izvora proteina za vegetarijance

Savjeti

Kako vegetarijanci zbog svog načina ishrane nemaju mogućnost dolaska do najboljih izvora proteina, jednostavno se trebaju više od ostatka svijeta potruditi da pronađu druge i dodatne izvore ovog važnog makronutrijenta.

Naravno, za svaki napredak u vježbanju važno je osigurati solidan nivo unosa proteina u organizam, kako muškarcima tako i ženama, jer osnova gradnje mišića upravo leži vježbanju kombinovanom sa dovoljnim količinama jake hrane koja sadrži dosta proteina. Zbog toga se vegetarijancima može preporučiti:

- Leća

Osim što je bogata željezom, jedna šolja leće sadrži sjajnih 18 grama proteina.

- Kikiriki

Kao i ostali orašasti plodovi i kikiriki je sjajan izvor proteina, a u nekih 30 grama nosi čak 7 grama proteina.

- Grčki jogurt

Od klasičnog jogurta sadrži dva puta više proteina, a iz jedne porcije (oko 100 grama) bi trebali osigurati od 11 do 17 grama proteina, zavisno od proizvođača.

- Grah

Iako varijacije u vrsti znače i blage varijacije u količini proteina, jedna šolja graha prosječno sadrži 15 grama proteina.

- Špinat

Osim željeza i vlakana koje osigurava, u jednom tanjuru špinata prosječno bude i 5 grama proteina.

- Kvinoja

Skuhana osim vlakana i drugih pozitivnih elemenata sadrži i 8 grama proteina.

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak