Kako napraviti proteinski šejk? - Body.ba

Savjeti

Kako napraviti proteinski šejk?

Piše: Body.ba

Petak, 21.11.2014.

Kako napraviti proteinski šejk?

Svi znamo da proteinski šejkovi poslije napornog treninga pomažu u izgradnji mišića. Ali ako tom proteinskom šejku dodate još nekoliko dodataka za ishranu, dobit ćete sve potrebne hranjive sastojke za brži rast mišića, oporavak će biti brži i bit ćete pripremljeni za naredan trening. Ukoliko želite da napravite savršen šejk  koji će vam pružiti rezultate, potrebno je da imate sljedeće sastojke:

1. Protein u prahu

Protein od surutke je idealan izvor za vaš šejk. Ovaj protein se brzo vari a mišići ga lako koriste. Pri izboru birajte najmanje 80% proteina, a od kog proizvođaća ćete kupiti, to na vama ostavljamo.

2. Waxy Maize

Sa ovim lakim i varljivim ugljikohidratima vaše će tijelo dobiti sve hranjive sastajke koji su mu potrebni.

3. Kreatin

Kreatin nosi sa sobom veliki broj pozitivnih fitnes koristi koji značajno povećavaju veličinu mišića kao i njihovu snagu. Neki proizvođači nalažu da se doza popije prije treninga, pa zato u šejk stavite samo pola doze, a ostatak konzumirajte sa vodom 20 do 30 minuta prije treninga.

4. BCAA

Razgrađen lanac BCAA aminokiselina su specijalni blokovi od proteina koji podržavaju izgradnju mišića i povećavaju njihovu izdržljivost. Probajte ga sa odnosom: 45% leucin, 25% izoleucin i 30% valin.

5. Glutamin

Glutamin je najzasićenija aminokiselina tijela koja isto tako i najbrže ispari iz tijela. Sa dodatnim dozama koje će pružiti vašem organizmu brži rast mišića istovremeno će povećati i ojačati vaš imunitet.

Koliko vam je potrebno?

Za muškarce težine između 80 i 95 kilograma je potrebno:

Protein u prahu - 30 do 40 grama;

Waxy Maize - 60 do 80 grama;

Kreatin - 5 do 10 grama;

BCAA - 6 ili više grama;

Glutamin - 8 ili više grama;

Miješanje sastojaka

Izmješajte u čašu za šejk sa blendereom, sa oko 400 ml vode ili mlijeka. Tečnost možete konzumirati poslije treninga, možete polovinu tokom sredine treninga popiti, a drugu nakon završetka treninga.

Koji je najbolji način konzumiranja šejka koji će vam donjeti rezultate sami ćete doznati, jer ipak vaše je tijelo u pitanju. Svaki organizam je individua, vaše je da istražite.

Napomena: Proteinski šejk je samo dodatak ishrani. Nemojte zanemariti potrebne denvne oboroke misleći da će šejk nadoknaditi sve izvore hranjivih materija!

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Evo šta je Audrey Hepburn jela svaki dan

Filmska i modna ikona

Evo šta je Audrey Hepburn jela svaki dan

Audrey Hepburn je ikona iz više razloga. Ne samo da je bila nadarena, da je bila dobitnica Oscara i posvećeni...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>I Victoria's Secret anđeli se bore s kilogramima

Bridget Malcolm

I Victoria's Secret anđeli se bore s kilogramima

Mnogima zvuči nevjerovatno da kroz slične probleme s kilograma uopšte mogu prolaziti i neki od najuspješnijih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Šta se dogodi kada pijete 10 limenki cole dnevno?

Pio i bilježio promjene

Šta se dogodi kada pijete 10 limenki cole dnevno?

George Prior je 50-godišnji otac dvoje djece koji je cijelom svijetu želio jednom za sva vremena tačno...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Tjestenina sa sosom je obrok najvećeg šampiona

Šampionski obrok

Tjestenina sa sosom je obrok najvećeg šampiona

Tjestenina je jedan od najlakših izvora ugljikohidrata za varenje koji sa sobom nosi ogromnu kalorijsku...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)