U prilici smo da lično svjedočimo fitness revoluciji koja je krenula prije par godina i koja sve jače i jače osvaja svijet. Društvene mreže poput Instagrama i brojni fitness influenceri - uticajne osobe sa velikim brojem pratioca koji pokušavaju kopirati njihov stil života, počeli su direktno uticati i na same berze namirnica.
Fitness influenceri počeli uticati na berze hrane
Sve veći uticajTako su ekonomski analitičari imali samo jedno objašnjenje zašto je vrijednost najveće kompanije koja se bavi distribucijom i prodajom avokada drastično porasla, i za godinu dana postupila za čak 42 posto. Zna se da nije bilo nikakvih promjena u proizvodnji niti nekih naročitih promjena u vremenskim prilikama koje se inače odražavaju na poljoprivredu.
Za sve su "krivi" uticajne osobe iz svijeta fitnessa koje na društvenim mrežama nepresteno pokazuju kako izgleda zdrava ishrana i čiji je avokado jako čest sastavni dio.
Radi se o specifičnom voću čiji sastav obiluje mašću - i to nezasićenim masnim kiselinama koje spadaju u najkvalitetniju grupu kao i samo maslinovo ulje, kokosovo ulje, kikiriki puter i slično.
Kompanija Calavalo Growers koja proizvodi i prodaje avokado uzgojen u Kaliforniji i Meksiku, bilježi stabilni rast koji je iznenadio i same trgovce na berzama, a još interesantnije je to što se u idućih 10 godina očekuje stabilna cijena dionica ove kompanije i sve veća potražnja za avokadom.
Svjetsko stanovništvo se jednostavno okreće zdravijoj ishrani!