5 znakova da ste pretjerali sa treniranjem - Body.ba

Znakovi pretreniranosti

5 znakova da ste pretjerali sa treniranjem

Piše: Selma

Srijeda, 09.05.2018.

Prečesti i veoma naporni treninzi mogu vaš organizam dovesti u stanje hroničnog umora i pada imunološkog sistema. Zato na vrijeme provjerite koliko vježbanja vam je optimalno potrebno i ne zanemarujte ulogu kvalitetnog odmora.

Pretreniranost je stanje organizma do kojeg dolazi usljed nemogućnosti oporavka od svakodnevnih neprestanih fizičkih aktivnosti. To je stanje koje se žestoko odražava na funkcije organizma, ali duboko utiče i na psihu sportista. Zbog toga je izuzetno važno prepoznati znakove pretreniranosti, i odmah zatim smanjiti tempo i ubaciti nekoliko dana odmora. U nastavku teksta ćemo vam kroz opise stanja sa kojima su se svi manje-više nekada susreli, pomoći da shvatite da je vaše tijelo pretrenirano.

1 / 6
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Zašto je Instagram najgori za mentalno zdravlje?

Poredak društvenih mreža

Zašto je Instagram najgori za mentalno zdravlje?

Poredak društvenih mreža prema uticaju na mentalno zdravlje ljudi, Instagramu je donio neslavnu titulu daleko...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Morski nomadi: Ljudi koji žive na vodi

Pleme Bajau

Morski nomadi: Ljudi koji žive na vodi

Ljudski životi koji se skoro u potpunosti odvijaju na vodi, za većinu osoba djeluju potpuno nezamislivo....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Istinski prikaz šta alkohol radi vašoj jetri

Previsoka cijena

Istinski prikaz šta alkohol radi vašoj jetri

Da alkohol razorno utiče na jetru ali i kompletan ljudski organizam, nešto je što svi itekako dobro znaju....Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>9 najboljih stilova brade i kako da ih održavate

Najbolji stilovi

9 najboljih stilova brade i kako da ih održavate

Otkrijte kako do najboljih stilova brade, koje će svakom muškarcu pružiti neponovljivi izgled i šarm. Brade...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)