Postanite jaki uz samo četiri vježbe - Body.ba

Vježbe za snagu

Postanite jaki uz samo četiri vježbe

Piše: Body.ba

Četvrtak, 19.02.2015.

Postanite jaki uz samo četiri vježbe

Osnovni postulat prilikom biranja vježbi za povećanje snage je taj da se biraju što kompleksnije vježbe, vježbe koje će primorati veći broj mišićnih grupa na rad, te da se izbjegnu manje izolacijske vježbe.

Zbog toga, osobe kojima je želja čisto da povećaju snagu, mogle bi svoj trening bazirati na samo četiri vježbe, ali tako da svaki trening daju svoj maksimum prilikom izvođenja svake od njih.

1. Zgibovi

Naizgled vježba koja ne može učiniti puno toga jer nije "žestoka sa ogromnim tegovima", u stvari predstavlja složeni izazov za bicepse, zadnje deltoide, ali i skoro sve ostale mišiće tijela od kojih zahtijeva snažno zatezanje prilikom podizanja. Preporučuje se izvođenje zgibova kao jedne od prve dvije vježbe prvog dana, a onda idućeg dana kao posljednje vježbe u treningu, a sve u cilju što je moguće većeg povećanja snage.

2. Propadanja

Ponovo naizgled jednostavna i zanemariva vježba, a u suštini pogađa prsa, ramena i tricepse. Postoji više verzija izvođenja propadanja, a svaka od njih garantuje unapređenje snage i fleksibilnosti.

3. Mrtvo dizanje

Jednostavan pokret podizanja tega s poda do visine kukova, u kojem učestvuju bukvalno svi mišići tijela. Zbog te činjenice mrtvo dizanje je jedna od najboljih vježbi koje se mogu izvoditi na treningu, a pravilno držanje leđa i korištenje pojasa su osnovni elementi pri postizanju punog efekta izvođenja mrtvog dizanja.

4. Prednji čučanj

Čučanj je kraljevska vježba koja po svojoj efikasnosti stoji rame uz rame sa mrtvim dizanjem, a bolji pokret koji nosi veće beneficije od čučnja može biti jedino čučanj sa držanjem tega naprijed. Ovi čučnjevi zahtijevaju drastičnu ekstenziju, popravljaju položaj tijela zbog specifične pozicije držanja tega i pored svih beneficija koje nose obični čučnjevi, ova vrsta još snažno djeluje na poboljšanje tjelesnog balansa.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Atomski mravi: Dječaci jači od većine muškaraca

Tri najjača dječaka

Atomski mravi: Dječaci jači od većine muškaraca

Nadmetanje odraslih muškaraca u snazi je nešto sasvim normalno i uobičajno, međutim kada se dječaci u ranoj...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Najbolje ideje

Šta pokloniti zaljubljenicima u fitness?

Ljubitelji fitnessa, rekreativci i profesionalci, zbog same prirode onoga čime se bave, sasvim očekivano po...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Ne želite izgledati ovako

Zbog čega "dan nogu" nikada ne treba preskakati

Vježbanje mišića nogu nikada nije bilo toliko aktraktivno kao na primjer vježbanje mišića ruku ili prsa, pa...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet najbogatijih bodybuildera svih vremena

Finansijski najuspješniji

Pet najbogatijih bodybuildera svih vremena

Da se sva velika odricanja zbog žestokih treninga, striktno određene ishrane i svega ostalog što uz to ide,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)