Pet složenih vježbi koje se ne smiju preskakati - Body.ba

Za dokazani napredak

Pet složenih vježbi koje se ne smiju preskakati

Piše: Body.ba

Četvrtak, 16.07.2015.

Vježbe koje se fokusiraju na više mišićnih grupa, zglobova, tetiva i ligamenata, nazivaju se složenim vježbama. Izvođenjem ovakvih vježbi, omogućava se jačanje kako gornjeg, tako i donjeg dijela tijela. Drugim riječima, složene vježbe trebaju predstavljati centralni dio svakog treninga sa težinama.

Izvođenje složenih vježbi u praksi uopšte nije lagano, pa se upravo zbog toga početnici i često odriču istih, te posebnu pažnju daju manjim, izolacijiskim vježba, što je potpuno pogrešno. Pet složenih vježbi spada pod moranje, jer to su one koje se ne smiju preskakati ukoliko se želi napredovati.

1 / 6
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Dame koje ne vježbaju

Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Za djevojke koje nisu u fitnessu stalna briga o kvalitetnoj i zdravoj ishrani kao i redovnim fizičkim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ne želite da vas mrze

15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ako krećete u teretanu i želite se što je moguće bolje uklopiti u instituciju uz koju mnogi od kolega...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Mjesto napretka

10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Vježbanje u teretani se smatra jednom od najboljih mogući terapija koja podiže mentalni fokus i poboljšava...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Loša strana mišićavosti

Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Biti bodybuilder i imati ekstremno mišićavo tijelo nosi 100 različitih prednosti u odnosu na ostale "obične"...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)