Izgubite 7 kilograma: Plan vježbi - Body.ba

Siguran način

Izgubite 7 kilograma: Plan vježbi

Piše: Selma

Četvrtak, 25.01.2018.

Izgubite 7 kilograma: Plan vježbi

Ne možete se odreći loše ishrane. Ali jednom kada budete imali svoj plan ishrane, možete se riješiti nekoliko kilograma sa ovim vježbama. Ako je vaš stomak posljedica prenatrpanosti ili nekih drugih nezdravih navika, možete da izgubite 7 kilograma prateći ovaj plan. Najteži dio uvijek je POČETAK. Ako vam nedostaje samopouzdanja i ako se sramite ući u teretanu, onda probajte napraviti bar prvi korak. Pokušajte pronaći mjesto gdje se osjećate udobno.

Ako ste nekad prije bili fit i u formi, i znate vježbati u teretani i želite ponovo da počnete vježbati, naš jednostavani plan će vam pomoći da krenete pravim putem. Kada započinjete, pobrinite se da je to pravi tip programa. Ako krenete sa programom koji je previše intenzivan za vas, to vas može spriječiti da nastavite i postignete svoje ciljeve. Štaviše, ako niste spremni za treninge visokog intenziteta, potencijalno može doći do povrede.  Istovremeno, ako započnete program vežbanja koji je previše lagan može dovesti do dosade - dosada doprinosi tome da prestanete vježbati.
Na kraju, zapamtite da se ne rade svi planovi vježbanja samo za vas. Svi su različiti, a različiti stimulansi će dovesti do različitih rezultata. Male promjene dovode do velikih rezultata i postavljaju temelje za zdrav život.

TRENING:
Pratite program treninga koji uključuje tri treninga sedmično: dva dana treninga prve faze i jedan dan treninga druge faze. Radite ove vježbe 8 sedmica. Prije svake ture, lagano se zagrijte aerobnim vježbama (kao što su hodanje na traci 5-10 minuta)

Prva faza
1. Kettlebell zamah 4 seta / 20 ponavljanja / odmor 0


2. Pilometrijski sklekovi 5 setova / 10 ponavljanja / odmor 0


3. Veslanje na spravi 5 setova / 10 ponavljanja / odmor 0


4. Dizanje utega iznad glave 5 setova / 10 ponavljanja/ odmor 0

Druga faza
5. Rumunski deadlift 4 seta / 3 ponavljanja / odmor 0


6. Čučanj sa utegom 4 seta / 3 ponavljanja / odmor 0


7. Dizanje 3 seta / 8 ponvljanja / odmor 90-10 sec


8. Bench potisak 3 seta / 6 ponavljanja / odmor 0

Treća faza
9. Iskorak 5 setova / 10 ponavljanja / odmor 0


10. Sklekovi sa utezima 5 setova / 10 ponavljanja svaka ruka/ odmor 0


11. Potisak bučicama 5 setova / 10 ponavljanja svaka ruka / odmor 0


12. Vježbanje na spravi Situs rower 5 setova / 10 metara sprinta / odmor 0

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Obaranje svjetskog rekorda u povlačenju autobusa

Izazov Terryja Hollandsa

Obaranje svjetskog rekorda u povlačenju autobusa

Učesnik finala World's Strongest Man 2018 takmičenja Britanac Terry Hollands, iskoristio je vrhunac...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Prije je težila 154 kg, a danas trči na 100 milja

Izborila se s dijabetesom

Prije je težila 154 kg, a danas trči na 100 milja

Da je uz jaku volju sve moguće, fantastično pokazuje proces transformacije 54-godišnje gospođe Thee Cronje,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Više kilograma, a ljepši izgled: Moguće je!

#ScrewTheScale

Više kilograma, a ljepši izgled: Moguće je!

Fitness stručnjaci stalno ponavljaju kako broj očitan na vagi nije stvarno mjerilo tjelesne forme, a čini se...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Ponižavao je pogrešnu djevojku i dobio šaku u lice

Fitness dama Lanna Carr

Ponižavao je pogrešnu djevojku i dobio šaku u lice

Atraktivna Lanna Carr, profesionalni je fitness model, Figure PRO takmičarka i powerlifterka, koja pored toga...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)