Kako dnevno unositi 500 kalorija manje

Sigurno mršanje

Teorija kalorijskog deficita je sve što treba znati svaka osoba koja ima želju da smanji svoju tjelesnu masu, odnosno koja želi da topljenjem masnih naslaga dostigne željenu formu i poboljša svoj izgled. Manji unos kalorija tokom dana od onoga koji je potreban za održavanje kilaže, neminovno rezultira pomicanjem kazaljke na vagi prema dole. 

Smatra se da unos od već nekih 200 kalorija manje od potrebnog vodi do mršanja, a kada bi svaki dan u organizam unosili 500 kalorija manje, tada je računica jasna - dovelo bi to do mršanja od jednog kilograma sedmično!

Jasno, pitanje koje se samo po sebi nameće je to, kako najbezbolnije ostvariti kalorijski deficit od 500 kalorija i cijeli proces mršanja uspješno izvesti bez konstantne borbe sa žestokim osjećajem gladi.

Donosimo vam nekoliko savjeta:

1. Kuhana jaja kao najbolji doručak

2. Supe trebaju biti što manje kalorične jer masnoća nosi najviše kalorija

3. Izbjegavanje gaziranih i kupovnih "prirodnih" sokova koji obiluju kaloričnim šećerom

4. Zaboravite na obroke uz gledanje TV-a (dokazano je da se uz gledanje TV-a može pojesti i do 300 kalorija više)

5. Jedite manje tjestenine jer spada među najkaloričniju hranu

6. Hranu poslužujte u manje tanjire

7. Ne dozvolite da potpuno ogladnite jer se tada jede najviše i bez granica

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak