Trening program nogu velikog Kai Greenea

Plan treninga uspješnih

Kai Greene je ime jednog od najvećih bodybuildera današnjice, to je momak koji već godinama izaziva divljenje svijeta te iza sebe ima milione fanova. Bez obzira na to što aktuelnog svjetskog broja jedan Phila Heatha još uvijek nije uspio pobijediti, Kai je masivniji i veći, te njegovi programi treninga predstavljaju najsigurniji put do veličanstvenih rezultata.

Teško da se za Kaija može reći da ima neku mišićnu grupu koja je loša, tako da bi njegove primjere za kompletan trening mogli koristiti kao recept za uspjeh. Ipak, ovoga puta smo se opredijelili za noge - mišićnu partiju koju je ovaj velikan doveo do čudesnog stanja.

Njegovi treninzi se stalno mijenjaju, ali jednostavni trening program nogu koji donosimo u nastavku, najčešći je njegov izbor kada su u pitanju "stubovi" cijele konstrukcije. 

Program se sastoji od sedam vježbi, a on ih izvodi ovim redom:

1. Ležeći pregib za zadnju ložu - 4 serije sa 15-20 ponavljanja

2. Stojeći jednonožni pregib za zadnju ložu - 4 serije sa 12-15 ponavljanja

3. Mrtvo dizanje (ispravljenih i ukočenih nogu) - 4 serije sa 15-20 ponavljanja

4. Iskorak sa šipkom - 3 serije u prosječnoj dužini od po 35 metara

5. Nožna ekstenzija (šut) - 4 serije sa 20, 15, 12, 12 ponavljanja

6. Čučnjevi - 4 serije sa 20, 15, 12, 12 ponavljanja

7. Nožna presa - 4 serije sa 15-20 ponavljanja

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak