3 najčešće greške kod treninga prsa - Body.ba

Najčešći krivci

3 najčešće greške kod treninga prsa

Piše: Selma

Petak, 13.07.2018.

Većina vježbača misli da je trenirati prsa lako s obzirom da je anatomija mišića prsnog koša prilično jednostavna (u odnosu na druge mišićne skupine) i da za njihov rast jednostavno treba bez previše filozofije napraviti čim više potisaka i razvlačenja.

Međutim, to nije istina – prsni mišići ipak su malo složeniji od toga. Zaista nije lako razviti prsne mišiće, a u nastavku donosimo 3 greške koje su često glavni krivac slabo razvijenih prsa.

1 / 4
  Kreni

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Zašto je dobro igrati mali nogomet?

Zdravije nego što mislite

Zašto je dobro igrati mali nogomet?

Igranje malog nogometa, odnosno futsala, mnogima je najdraža rekreativna aktivnost. Historijat ovog sporta...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>TOP 10 pjesama koje trebate slušati dok trenirate

Idealno za motivaciju

TOP 10 pjesama koje trebate slušati dok trenirate

Većina ljudi ne može zamisliti svoj trening bez slušalica i omiljenih pjesama koje će odzvanjati vašim ušima...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bila je najljepša djevojčica na svijetu, a danas..

11 godina kasnije

Bila je najljepša djevojčica na svijetu, a danas..

Prije tačno jedanaest godina Francuskinja Thylane Blondeau je kao djevojčica osvojila svijet jednom svojom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Deset slavnih osoba koje su isklesane i nakon 40

Godine im nisu problem

Deset slavnih osoba koje su isklesane i nakon 40

Većina ljudi je ubijeđena da već sa 40 ili 45 godina nemaju šta tražiti u teretani, te da je prosto nemoguće...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)