Greške koje pravite odmah poslije buđenja

Zanimljivosti

Spavanje ne bi trebalo da bude nesto što nam teško pada. Ipak, to je nešto što ljudi rade već hiljadama godina, nije kao vožnja aviona ili plivanje u brzoj rijeci. Spavanje se nalazi na listi stvari koje čovjek mora da radi da bi normalno funkcionisao i preživio, pored disanja i jela. Svako od nas ima neke svoje jutarnje rituale, ali vjerovatno niste znali da veliki dio njih radimo na sasvim pogrešan način. 

Naglo ustajanje

Ako iz kreveta ustajete kao da ste bukvalno katapultirani, rizikujete da opteretite mišiće leđa, a ovo tvrde i broja stručna lica za kiropraktiku. Naglo ustajanje iz kreveta može da uzrokuje vrtoglavice, grčeve u mišićima i bolove u donjem dijelu leđa. Preporuka je da prije ustajanja iz kreveta povučete noge ka grudima, sa čim ćete zagrijati mišiće i najtjerat ćete krv da vam procirkuliše kroz cijelo tijelo. 

"Snooze" opcija na telefonu

Za nas ne postoji ništa slađe od onih ukradenih pet minuta jutarnjeg sna, pa premještamo alarm na telefonu da zvoni na nekoliko minuta. Ali, to je veoma loša opcija za organizam jer kratki intervali sna i ponovno nenaspavano buđenje izbacuju organizam iz ravnoteže. 

Spuštene roletne

Jutarnje sunce koje će vas pomilovati nekoliko minuta poslije buđenja je odlično za upijanje dobre energije. Zato, nemojte sjediti u mraku. Bolje je odmah da dignete roletne i da povučete zavjese prije nego odete u kupatilo, kako bi vam soba bila "okupana" sunčanim zracima. 

Vježbanje odmah poslije buđenja

Da, svi znamo da je vježbanje jako važno, ali ako počnete trčati ili odmah odete u teretanu neposredno poslije buđenja, a prethodno ste preskočili doručak, vaše će zdravlje biti ugroženo. Pametnije je da fizički budete aktivni nakon što se vratite sa posla, a to će biti najmanje četiri sata prije nego odete u krevet. 

Odlaganje pauze

Vaša pauza je negdje oko podne, kada pijete i prvu kafu, Ali, vi vjerovatno niste ni svjesni koliko ste tom radnjom surovi prema svom organizmu. Istraživanja sprovedena na Univerzitetu u Minnesoti su pokazala da radnici imaju puno veću produktivnost kada dan započinju u pozitivnom okruženju i kada su siti. Upravo zbog toga, kako biste povećali vašu produktivnost, poslije dva sata napornog rada sjednite da jedete i popijete kafu. 

Komentari (0)

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

Ostalo još 1500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala Body.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje Body.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Podijeli članak