Zablude o trbušnim mišićima - Body.ba

Korisni savjeti

Zablude o trbušnim mišićima

Piše: Body.ba

Petak, 30.01.2015.

Zablude o trbušnim mišićima

Gdje god da se okrenete i otvorite neke portale o vježbanju i zdravoj ishrani, svugdje nailazite savjete, tekstove i videa u kojima vas vode do savršenih trbušnih mišića. Ali, zašto niti jedan savjet ne "pali" kod vas? Možda je razlog taj, što još uvijek vjerujete u sve mitove i zablude koji kruže o trbušnim mišićima. 

1. Svakodnevni trening vodi do dobro definisanog stomaka

Trbušni mišići su kao i svi ostali mišići u tijelu. I oni zahtjevaju vrijeme kako bi se oporavili od određenog treninga. Dovoljno je da uradite intezivne vježbe tri puta sedmično, a ne da pretjerujete. 

2. Trbušnjaci - najbolji za oblikovanje stomaka

Za abdomen postoji veliki broj vježbi, koji su na žalost mnogima nepoznate, pa se zato ljudi fokusiraju samo na trušnjake. Ono što ne znate da trbušnjaci intezivnije treniraju dio kod kukova nego što treniraju mišiće. 

3. Upornost vodi do dobro definisanih trbušnih mišića

Trebate znati da zbog viška masti, pločice na stomaku su rijetko vidljive. Sam intezitet vježbi nije dovoljan. Masti se odstranjuju dijetom i kardio treningom.

4. Stranične krivine na stomaku su ključne za dobro definisan stomak

Ako često forsirate vježbe koje npadaju trbušne mišiće, oni postaju vremenom jači i razvijeniji, što može dovesti i do suprotnog efekta - šireg struka.

5. Veliki broj ponavljanja je neophodan za pločice na stomaku

Istina je da je potrebno dodatnih 8 do 12 ponavljanja, ali pločice ćete vidjeti samo ako umanjite procenat masti u ishrani, i sa povećanjem vremena vježbanja kardio vježbi. Nema potrebe da se opterećujete sa većom težinom, samo kontrolišite držanje i intezitet. 

Savjeti: Umanjite šećer i ugljikohidrate

Šećer stvara ovisnost, zato će vam biti potrebno vrijeme da istrenirate tijelo i um. Zapamtite da on nije dobar za vašu kožu, vaše raspoloženje, a najmanje je dobar za definisanje stomaka. 

Konzumirajte povrće, meso, ribu, bjelanca, orašaste plodove i košpice, integralni hljeb, krompir, pšenične pahuljice i nikada nećete imati problema sa visokim procentom masti u tijelu.

Krompir nikako. Mene krompor nadima i nikako mi ne odgovara. Psenica je najgora zitarica, u bilo kakvom obliku, ne!Zobene mekinje su ok.

- Frki

Petak, 12.05.2017. 00:54,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Opake ljepotice: Top 10 najzgodnijih UFC fajterica

Poput modela

Opake ljepotice: Top 10 najzgodnijih UFC fajterica

Dok borilačke sportove svi obično smatraju muškim sportovima koji nisu za dame, najbrutalniji od svih UFC,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Mišići nogu Garetha Balea o kojima se priča

Vjerovatno najbolja forma

Mišići nogu Garetha Balea o kojima se priča

Kada je stigao u Real Madrid, Gareth Bale je tek bio ekstremno talentovani mršavi momak sa svim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Uzori milionima: Top 10 muških fitness modela

Svi žele izgledati tako

Uzori milionima: Top 10 muških fitness modela

Dok ženski fitness modeli privlače najviše pažnje na internetu i osvajaju redom naslovnice najpoznatijih...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Vatrena Kolumbijka kojoj je fitness promijenio sve

Anllea Sagra

Vatrena Kolumbijka kojoj je fitness promijenio sve

Kolumbijska fitness senzacija Anllea Sagra, mnogo je više od uspješnog fitness modela. Ova 23-godišnja...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)