Korisni savjeti

Zablude o trbušnim mišićima

Piše: Body.ba

Petak, 30.01.2015.

Gdje god da se okrenete i otvorite neke portale o vježbanju i zdravoj ishrani, svugdje nailazite savjete, tekstove i videa u kojima vas vode do savršenih trbušnih mišića. Ali, zašto niti jedan savjet ne "pali" kod vas? Možda je razlog taj, što još uvijek vjerujete u sve mitove i zablude koji kruže o trbušnim mišićima. 

1. Svakodnevni trening vodi do dobro definisanog stomaka

Trbušni mišići su kao i svi ostali mišići u tijelu. I oni zahtjevaju vrijeme kako bi se oporavili od određenog treninga. Dovoljno je da uradite intezivne vježbe tri puta sedmično, a ne da pretjerujete. 

2. Trbušnjaci - najbolji za oblikovanje stomaka

Za abdomen postoji veliki broj vježbi, koji su na žalost mnogima nepoznate, pa se zato ljudi fokusiraju samo na trušnjake. Ono što ne znate da trbušnjaci intezivnije treniraju dio kod kukova nego što treniraju mišiće. 

3. Upornost vodi do dobro definisanih trbušnih mišića

Trebate znati da zbog viška masti, pločice na stomaku su rijetko vidljive. Sam intezitet vježbi nije dovoljan. Masti se odstranjuju dijetom i kardio treningom.

4. Stranične krivine na stomaku su ključne za dobro definisan stomak

Ako često forsirate vježbe koje npadaju trbušne mišiće, oni postaju vremenom jači i razvijeniji, što može dovesti i do suprotnog efekta - šireg struka.

5. Veliki broj ponavljanja je neophodan za pločice na stomaku

Istina je da je potrebno dodatnih 8 do 12 ponavljanja, ali pločice ćete vidjeti samo ako umanjite procenat masti u ishrani, i sa povećanjem vremena vježbanja kardio vježbi. Nema potrebe da se opterećujete sa većom težinom, samo kontrolišite držanje i intezitet. 

Savjeti: Umanjite šećer i ugljikohidrate

Šećer stvara ovisnost, zato će vam biti potrebno vrijeme da istrenirate tijelo i um. Zapamtite da on nije dobar za vašu kožu, vaše raspoloženje, a najmanje je dobar za definisanje stomaka. 

Konzumirajte povrće, meso, ribu, bjelanca, orašaste plodove i košpice, integralni hljeb, krompir, pšenične pahuljice i nikada nećete imati problema sa visokim procentom masti u tijelu.

Još nije napisan ni jedan komentar! Budite prvi koji će ostaviti komentar?!

  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>Kendall Jenner i njen 11-minutni kućni trening

Slavna 21-godišnjakinja

Kendall Jenner i njen 11-minutni kućni trening

Dvadesetjednogodišnja Kendall Jenner, model i celebrity ličnost sa više od stotinu miliona fanova širom...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Top 10 najzgodnijih ring-djevojaka

Ljepša strana MMA borbi

Top 10 najzgodnijih ring-djevojaka

Pored boraca najpoznatijih borilačkih sportova koji uspjesima u ringu stiču međunarodnu slavu, uz svu snagu i...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

CrossFit katastrofa

"Ego pregib" sa 130 kilograma tegova

Kao fizička aktivnost s kojom se omogućava jačanje i rast mišića, poznato je da svaka mišićna grupa ima...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Pet razloga zašto su fitness djevojke najbolje

Dame iz teretane

Pet razloga zašto su fitness djevojke najbolje

Kada su pripadnice nježnijeg spola otkrile da dižući tegove ipak neće postati “ogromne i previše mišićave”...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)