Zablude o trbušnim mišićima - Body.ba

Korisni savjeti

Zablude o trbušnim mišićima

Piše: Body.ba

Petak, 30.01.2015.

Zablude o trbušnim mišićima

Gdje god da se okrenete i otvorite neke portale o vježbanju i zdravoj ishrani, svugdje nailazite savjete, tekstove i videa u kojima vas vode do savršenih trbušnih mišića. Ali, zašto niti jedan savjet ne "pali" kod vas? Možda je razlog taj, što još uvijek vjerujete u sve mitove i zablude koji kruže o trbušnim mišićima. 

1. Svakodnevni trening vodi do dobro definisanog stomaka

Trbušni mišići su kao i svi ostali mišići u tijelu. I oni zahtjevaju vrijeme kako bi se oporavili od određenog treninga. Dovoljno je da uradite intezivne vježbe tri puta sedmično, a ne da pretjerujete. 

2. Trbušnjaci - najbolji za oblikovanje stomaka

Za abdomen postoji veliki broj vježbi, koji su na žalost mnogima nepoznate, pa se zato ljudi fokusiraju samo na trušnjake. Ono što ne znate da trbušnjaci intezivnije treniraju dio kod kukova nego što treniraju mišiće. 

3. Upornost vodi do dobro definisanih trbušnih mišića

Trebate znati da zbog viška masti, pločice na stomaku su rijetko vidljive. Sam intezitet vježbi nije dovoljan. Masti se odstranjuju dijetom i kardio treningom.

4. Stranične krivine na stomaku su ključne za dobro definisan stomak

Ako često forsirate vježbe koje npadaju trbušne mišiće, oni postaju vremenom jači i razvijeniji, što može dovesti i do suprotnog efekta - šireg struka.

5. Veliki broj ponavljanja je neophodan za pločice na stomaku

Istina je da je potrebno dodatnih 8 do 12 ponavljanja, ali pločice ćete vidjeti samo ako umanjite procenat masti u ishrani, i sa povećanjem vremena vježbanja kardio vježbi. Nema potrebe da se opterećujete sa većom težinom, samo kontrolišite držanje i intezitet. 

Savjeti: Umanjite šećer i ugljikohidrate

Šećer stvara ovisnost, zato će vam biti potrebno vrijeme da istrenirate tijelo i um. Zapamtite da on nije dobar za vašu kožu, vaše raspoloženje, a najmanje je dobar za definisanje stomaka. 

Konzumirajte povrće, meso, ribu, bjelanca, orašaste plodove i košpice, integralni hljeb, krompir, pšenične pahuljice i nikada nećete imati problema sa visokim procentom masti u tijelu.

Krompir nikako. Mene krompor nadima i nikako mi ne odgovara. Psenica je najgora zitarica, u bilo kakvom obliku, ne!Zobene mekinje su ok.

- Frki

Petak, 12.05.2017. 00:54,

Prijavi neprimjeren komentar


  • Želim primati obavijesti na e-mail za nove komentare


BlaBla

>21-godišnja Belgijanka je fitness senzacija

Savannah Prez

21-godišnja Belgijanka je fitness senzacija

Mlada Belgijanka Savannah Prez, djevojka je koja se već sa dvadeset godina mogla pohvaliti izgrađenim tijelom...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 jednostavno fantastičnih izjava The Rocka

Dwayne Johnson

10 jednostavno fantastičnih izjava The Rocka

Dwayne Johnson poznat kao The Rock, jedna je od najkarizmatičnijih slavnih ličnosti. To je čovjek koji je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Dama od čelika diže svoju četverostruku težinu

Stefi Cohen

Dama od čelika diže svoju četverostruku težinu

Stefi Cohen je dama koja diže veće težine od većine muškaraca na svijetu, a pritom teži mnogostruko manje od...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>11 sportašica poznatih samo jer su jako zgodne

Najatraktivnije na terenu

11 sportašica poznatih samo jer su jako zgodne

Popularnost sportista u svijetu u brojnim slučajevima nema mnogo veze sa njihovim konkretnim atletskim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)