Izbjegnite

Izbjegnite

6 grešaka koje sprečavaju vaš napredak

Piše: Body.ba

13.01.2011.

Ako ste početnik i ako vam je cilj da povećate mišićnu masu, pokušajte izbjeći šest sljedećih grešaka. Ubrzaćete svoj napredak, spriječiti evenutalne povrede i moguće... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (6)

Tip I, Tip IIa, Tip IIb

Tip I, Tip IIa, Tip IIb

Tri ključna tipa mišićnih vlakana

Piše: Body.ba

12.12.2010.

Osnovna podjela mišićnih vlakana je na spora (crvena) i na brza (bijela). Većina ljudi ima približan omjer sporih i brzih mišićnih vlakana, ali isto neke osobe mogu biti... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Kako izbjeći

Kako izbjeći

Mučnine uzrokovane vježbanjem

Piše: Body.ba

01.12.2010.

Osjećaj mučnine se može javiti tokom vježbanja ili poslije njega. Bodybuilderi obično mogu osjećati mučninu tokom treninga sa težinama, a mučnina poslije treninga se... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Dilema

Dilema

Kardio prije ili poslije treninga sa težinama?

Piše: Adnan Ćosić

08.11.2010.

Zbog praktičnosti mnogi se odlučuju da kardio i vježbe sa težinama odrade u jednoj sesiji, no istu su u nedoumici kojim redoslijedom vježbati. Da li prvo raditi kardio,... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (10)

Manje je više

Manje je više

Da li ste upoznati sa deloading konceptom?

Piše: Faruk Mujezinović

21.10.2010.

Jedan od načina da izbjegnete pretreniranost, povrede i ostvarite što bolji napredak je da praktikujete trening tehniku „deloading“. Koncept deloadinga je poprlično... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Za mnoge nebitna stavka

Za mnoge nebitna stavka

Koliko je idealno odmarati izmedju dvije serije?

Piše: Adnan Gosto

28.09.2010.

Na prvi pogled jednostavno pitanje, zar ne? Mnogi će sada pomisliti koliko oni prave odmora između serija i zapitati se zar uopće ima ikakve razlike koliko dugo ćemo... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (7)

Osnove bodybuildinga

Osnove bodybuildinga

Brzi start za početnike u bodybuilidingu

Piše: Kenan Hadžihalilović

13.09.2010.

Odlično, odlučili ste da se pokrenete i da uradite nešto pozitivno u vezi sa svojim tijelom. To je vjerovatno iz razloga zato što želite da steknete više snage za vaš... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (30)

Ni premalo, ni previše

Ni premalo, ni previše

Dizanje idealnih težina za optimalan mišićni rast

Piše: Faruk Mujezinović

24.08.2010.

Dizanje pogrešnih težina, bilo da se radi o premalim ili prevelikim težinama, mogu negativno uticati na izgradnju mišića. Nadamo se da je to dovoljno dobar razlog da... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (9)

Tehnike i načini

Tehnike i načini

Oporavak poslije treninga

Piše: Body.ba

06.08.2010.

Nakon intenzivnih treninga suočeni ste pojavom mikro puknuća mišića, pojavom mliječne kiseline i upala, te sa prehrambrenim deficitima. Brz oporavak od spomenutih pojava... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (9)

Bez univerzalnog odgovora

Bez univerzalnog odgovora

Idealno vrijeme za trening sa tegovima?!

Piše: Faruk Mujezinović

01.08.2010.

Ne postoji univerzalni odgovor na ovo pitanje, jer zavisi od niza ličnih varijabli osobe koja je postavila pitanje. Iako postoje određeni benefiti ili rizici vježbajući... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (5)



BlaBla

>Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Maltretiranje pitanjima

Dosadno zar ne? 10 najčešćih pitanja bodybuilderu

Ogromna posvećenost i ulaganja na granici bankrota, sati i vježbanja svakoga dana, litri prolivenog znoja,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Ljudi koje morate vidjeti

Najveći bodybuilding čudaci na svijetu

Bodybuilding je prošao dug put od svojih zlatnih dana pa do danas. Bodybuilderi su mnogo drugačiji, veći su,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

I oni postoje

Bodybuilderi uz koje Ronnie Coleman izgleda mali

Kada god se govori o velikim, najvećim bodybuilderima, osmerostruki Mr. Olympia Ronnie Coleman jednostavno...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Nekada ogromni, a danas..

Bivši bodybuilderi koji su izgubili većinu mišića

Umjetnost izgradnje tijela, kako mnogi drugačije nazivaju bodybuilding, sport je koji zahtijeva posjedovanje...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)