Savjeti - Bodybuilding - Arhiva strana 14 - Body.ba
Osnovni principi

Osnovni principi

Kako povećati bench potisak?

Piše: Body.ba

16.11.2011.

Često se postavljaju pitanja u vezi svih vježbi, kad i kako težinu povećati. Pored zgibova, čučnja i raznih pregiba, najčešće ljudi žele znati o podizanju težine na... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Fokus na složene vježbe

Fokus na složene vježbe

Neravnoteža snage dovodi do povreda i usporava napredak

Piše: Body.ba

29.06.2011.

Tijelo nije kolekcija nepovezanih dijelova i apsolutno je pogrešno razmišljati u tom pravcu. Mnogi početnici intuitivno izraze želju kako žele velike bicepse i nadaju se... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Zaboravite istezanje

Zaboravite istezanje

Kako se pravilno zagrijati prije treninga?

Piše: Body.ba

22.05.2011.

Ljudi intuitivno shvataju da početak treninga treba započeti sa najvećim težinama koje mogu dići. Istina, ali tome mora prethoditi kvalitetno zagrijavanje. Zbog čega je... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Dilema

Dilema

Slobodne težine ili sprave: Šta je bolje?

Piše: Body.ba

02.05.2011.

Ovo je uvijek popularna tema. Slobodne težine nasuprot sprava je debata koja se u svijetu fitnesa stalno vodi. Ljubitelji sprava će uvijek reći da mišići ne mogu... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Mit

Mit

Veći broj ponavljanja i manje težine - dobro za definiciju?

Piše: Body.ba

14.04.2011.

Jedan od mnogih mitova koji se još uvijek prožima bodybuildingom je da velik broj ponavljanja služi za gubitak masnoće i postizanje definicije. Govorimo o 15 do 20... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (6)

TUT - Time Under Tension

TUT - Time Under Tension

Vrijeme pod tenzijom

Piše: Body.ba

30.03.2011.

Naravno da je nemoguće da za nekoliko sekundi vježbanja dobijete puno veće i snažnije mišiće.  Ali ako se fokusirate na tačno određene sekunde tokom izvođenja vježbe,... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)

Gurtne za dizanje tegova

Gurtne za dizanje tegova

Gurtne - za maksimlan učinak kod vježbi povlačenja

Piše: Body.ba

17.03.2011.

U momentu kada vaš progres počinje da kaska, upotreba gurtni za dizanje tegova pomaže da nastavite dalje. Gurtne jačaju hvat tokom raznih pokreta povlačenja, poput... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (6)

Osnovni pojmovi i podjela

Osnovni pojmovi i podjela

Mišićna hipertrofija

Piše: Body.ba

28.02.2011.

Šta je stvarno hipertrofija mišića? Hipertrofija je riječ koja se koristi i kao glagol i imenica i na latinskom znači postati veći. Tako da kada govorimo o hipertrofiji... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Izbjegnite

Izbjegnite

6 grešaka koje sprečavaju vaš napredak

Piše: Body.ba

13.01.2011.

Ako ste početnik i ako vam je cilj da povećate mišićnu masu, pokušajte izbjeći šest sljedećih grešaka. Ubrzaćete svoj napredak, spriječiti evenutalne povrede i moguće... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (6)

Tip I, Tip IIa, Tip IIb

Tip I, Tip IIa, Tip IIb

Tri ključna tipa mišićnih vlakana

Piše: Body.ba

12.12.2010.

Osnovna podjela mišićnih vlakana je na spora (crvena) i na brza (bijela). Većina ljudi ima približan omjer sporih i brzih mišićnih vlakana, ali isto neke osobe mogu biti... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (2)



BlaBla

>Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Od modela do ogromnog

Sergi Constance je nabacio brutalne mišiće

Jedan od najpoznatijih fitness modela na Planeti Sergi Constance,  proteklih mjeseci je napravio zaista...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet ljudi koje u teretani treba poštovati

Oni zaslužuju poštovanje

Pet ljudi koje u teretani treba poštovati

U teretani punoj ovisnika o mobitelima, ljudi željnih tuđe pažnje i ljudi kojima je bitnije kakvu i koliko...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Kako izgleda kada se strongman izdefiniše

Terry Hollands

Kako izgleda kada se strongman izdefiniše

Veteran u strongman takmičenjima Britanac Terry Hollands, koji je jedanaest puta nastupao na ovim fizički...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Drastične promjene

Pet čudovišta bodybuildinga: Tada i danas

Na vrhuncu svojih karijera, bodybuilderi sopstvena tijela guraju i preko samih granica njihovih mogućnosti,...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)