Savjeti - Bodybuilding - Arhiva strana 14 - Body.ba
Čest problem

Čest problem

Kako koristiti mišiće leđa u vježbama za leđa

Piše: Body.ba

29.06.2012.

Radite razne vježbe za leđa i nakon setova vaša leđa ne djeluju kao da su mnogo učestvovala u tim vježbama. Za razliku od toga, bicepsi kao da su uradili sav posao.Ako... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Spriječavanje povreda

Spriječavanje povreda

Trening fleksibilnosti je bitan za dizače tegova

Piše: Body.ba

21.06.2012.

Prije nego što počnete svoj program dizanja tegova uvjerite se da li imate dovoljno fleksibilnosti. Ukoliko ne možete da pomjerate svoje zglobove cijelim rasponom... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Dilema

Dilema

Razlozi da prvo izgubite salo prije izgradnje mišića

Piše: Body.ba

08.05.2012.

Ako ste poput većine muškaraca, ne biste imali ništa protiv dodatnih 2 do 5 kilograma mišića na trenutni tjelesni izgled. Možda razmišljate da započnete program... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Spriječite povrede

Spriječite povrede

Pojas za dizanje tegova

Piše: Body.ba

23.04.2012.

Kad dižete teške tegove, važno je da mišići stabilizatori kralježnice budu na visini zadatka. Slabi mišići donjeg dijela leđa mogu trpiti lakše ozljede tokom vježbanja.... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Uvijena šipka

Uvijena šipka

Šta je EZ šipka? Treba li je koristiti?

Piše: Body.ba

19.04.2012.

EZ šipka je uvijena šipka, koju bodybuilderi često vole koristiti, pogotovo za vježbe bicepsa. Postoje različiti tipovi EZ šipki koje se razlikuju po težini i dužini, te... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Kvalitet ponavljanja

Kvalitet ponavljanja

Kako izvoditi učinkovita ponavljanja?

Piše: Body.ba

05.04.2012.

Lako se fokusirati na principe naprednog treninga, a jednako je lako zanemariti osnove. To je vrlo česta situacija – ljudi pričaju o naprednim konceptima, a ništa ne... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Za različite ciljeve

Za različite ciljeve

Koliko ponavljanja je potrebno za izgradnju mišića?

Piše: Body.ba

29.03.2012.

Mnogi početnici u vježbanju sa tegovima su nesigurni koliko zapravo trebaju odraditi ponavljanja u okviru jedne serije. Kroz ovaj članak ćemo obraditi proces korak po... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Sedam tehnika

Sedam tehnika

Progresivno preopterećenje

Piše: Body.ba

21.03.2012.

Mnogi fitness entuzijasti su požrtvovano u teretani i treniraju, ali obično rade jedan trening program, sa istim težinama opet i iznova. Ne primjećuju nikakve promjene... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (4)

BB ili izgradnja tijela?

BB ili izgradnja tijela?

Žene i bodybuilding - mitovi koje morate znati

Piše: Body.ba

13.02.2012.

Sve više žena se upušta u avanturu dizanja tegova, ali se često okrenu od onog što bi se smatralo ženskim bodybuildingom, jer smatraju da to nije izgled tijela koji žele... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Ograničenje?

Ograničenje?

Genetika u bodybuildingu

Piše: Body.ba

05.02.2012.

Vjerovatno ste svi čuli za genetski potencijal u bodybuildingu. Obično se koristi u smislu „Ima takvo tijelo samo zbog genetike,“ ili „Odustao sam zbog loše genetike... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)



BlaBla

>Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Dame koje ne vježbaju

Zbog čega djevojke često unazade bodybuildere?

Za djevojke koje nisu u fitnessu stalna briga o kvalitetnoj i zdravoj ishrani kao i redovnim fizičkim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ne želite da vas mrze

15 nepisanih pravila teretane koja treba poštovati

Ako krećete u teretanu i želite se što je moguće bolje uklopiti u instituciju uz koju mnogi od kolega...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Mjesto napretka

10 razloga zašto je teretana bolja od djevojke

Vježbanje u teretani se smatra jednom od najboljih mogući terapija koja podiže mentalni fokus i poboljšava...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Loša strana mišićavosti

Bodybuilderi i odjeća: Tri najveća problema

Biti bodybuilder i imati ekstremno mišićavo tijelo nosi 100 različitih prednosti u odnosu na ostale "obične"...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)