Pažnja vježbači

Pažnja vježbači

Sprave u teretani 362 puta prljavije od WC školjke

Piše: Body.ba

13.04.2016.

Dok se s punim pravom velika pažnja usmjerava na pranje ruku nakon odlaska u toalet, što je u stvari akt koji sprečava širenje niza opasnih zaraza, malo pažnje se... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Poremećenost industrije

Poremećenost industrije

"Agent mi je rekao da prestanem jesti i vježbati"

Piše: Body.ba

11.04.2016.

Koliko je modna industrija poremećena i koliko posljednjih godina u njoj vladaju izopačeni standardi, najbolje ilustruje primjer poljske 28-godišnje manekenke Zuzanne... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Pet najgnusnijih

Pet najgnusnijih

Ovo su najveće prevare vezane za mršanje

Piše: Body.ba

29.10.2015.

S obzirom na to da je pretilost ogroman problem ljudi širom Planete, mršanje i vraćanje dobre tjelesne forme je postao pravi moderni rudnik novca. Kao što to obično... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Nevjerovatna promjena

Nevjerovatna promjena

Izgubiti 85 kg za manje od godinu - Moguće je!

Piše: Body.ba

02.10.2015.

Da dugogodišnji katastrofalni životni stil ne mora do kraja života ostaviti obilježja na tijelu, te da je moguće u bilo kojoj dobi napraviti potpuni zaokret, najbolji je... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Zaključak naučnika

Zaključak naučnika

Srca polovine ljudi su starija za pet godina!

Piše: Body.ba

16.09.2015.

Pogrešni životni stilovi koji su u današnjem vremenu postali nešto uobičajno, sasvim očekivano vode do ogromne smrtnosti uzrokovane bolestima srca, centralnog organa... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Stepenice i zdravlje

Stepenice i zdravlje

Najveći razlozi zašto lift zamijeniti stepenicama

Piše: Body.ba

10.09.2015.

U vremenu kada se većina životnih stilova bazira na višesatnom sjedenju i generalnom neaktivnošću tokom dana, čak i mala promjena dnevne rutine poput izbjegavanja lifta... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Malo poznate stvari

Malo poznate stvari

I oni su ljudi: Slavne ličnosti sa oboljenjima

Piše: Body.ba

09.09.2015.

Iako ljudi često bivaju zaslijepljeni blještavim statusom "celebrity" ličnosti, često zaboravljaju da su i najpoznatija i najbogatija lica sa TV ekrana i dalje samo... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Upoznajmo neprijatelja

Upoznajmo neprijatelja

Gdje se ljudi susreću s najviše bakterija?

Piše: Body.ba

02.09.2015.

Stara je dokazana strategija uspjeha da neprijatelja treba što bolje upoznati i proučiti njegove navike. S obzirom na probleme koje izazivaju, bakterije i virusi,... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Iako zna biti nezgodno

Iako zna biti nezgodno

Zbog čega je znojenje itekako pozitivna pojava?

Piše: Body.ba

21.08.2015.

Iako zna biti jako nezgodno, znojenje je jedna od najboljih i najgenijalnijih pojava, gledano iz ugla stručnjaka koji razumiju sve pozitivne strane te ljudske pojave. Ne... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Prirodan i efikasan

Prirodan i efikasan

Lijek protiv mamurluka koji je i naučno dokazan

Piše: Body.ba

19.08.2015.

Iako je problem mamurluka kod ljudi koji konzumiraju alkohol zaista tegoban, te se iz dana u dan pokušavaju osmisliti što je moguće bolji načini za njegovo suzbijanje,... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)



IZDVOJENE TEME

>Pet koraka uz koje ćete uvijek pucati od energije

Napunite baterije

Pet koraka uz koje ćete uvijek pucati od energije

Teško da postoji ijedna osoba na svijetu koja se nije susrela sa lošim osjećajem uzrokovanim jednostavnim...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Ana Gifing: Hrono ishrana je vid detoksikacije

Zdrava i efikasna ishrana

Ana Gifing: Hrono ishrana je vid detoksikacije

Na dijeti ste a ne gladujete, već jedete možda i više nego ranije - da li je to moguće? Hrono ishrana ruši...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Napravite ukusni kolač bez šećera i brašna

Ukusno ali zdravo

Napravite ukusni kolač bez šećera i brašna

Moguće je i to, jesti ukusan kolač ali bez brige zbog unosa mnogo prostih ugljikohidrata u organizam, što je...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

>Kako poboljšati tjelesne performanse ishranom?

Za okretnost i snagu

Kako poboljšati tjelesne performanse ishranom?

Regulisanjem ishrane je moguće regulisati mnogo više stvari od pukog mršanja o kom se najviše priča ili...Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)