Vježbe opterećenja

Vježbe opterećenja

Glavni razlozi: Zašto dizati velike težine?

Piše: Body.ba

13.03.2015.

Dizanje tegova u većim serijama naravno mogu imati efekta, ali kada je riječ o samoj efektivnosti i promjenama koje izazivaju u organizmu, onda su vježbe bazirane na 3... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Izolacijske i složene

Izolacijske i složene

Vježbe za biceps: 5 najefikasnijih

Piše: Body.ba

02.03.2015.

Bicepsi spadaju u sami vrh prema atraktivnosti mišićnih grupa kod muškaraca. Iako njihovo treniranje djeluje jako jednostavno - koristeći samo jedan pregib, za pravi... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Najkorisnije vježbe

Najkorisnije vježbe

11 najboljih vježbi sa šipkom i tegovima

Piše: Body.ba

28.02.2015.

Kada se shvati kolika je mogućnost njihove široke primjene, postaje jasno zbog čega u svakoj teretani ima toliko mnogo šipki i ploča tegova. Iako je izmišljeno i toliko... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Vježbe za snagu

Vježbe za snagu

Postanite jaki uz samo četiri vježbe

Piše: Body.ba

19.02.2015.

Osnovni postulat prilikom biranja vježbi za povećanje snage je taj da se biraju što kompleksnije vježbe, vježbe koje će primorati veći broj mišićnih grupa na rad, te da... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Top 5 grešaka

Top 5 grešaka

Pet najčešćih grešaka pri vježbanju na bench klupi

Piše: Body.ba

12.02.2015.

Iako izgleda da se radi o veoma jednostavnoj vježbi, u kojoj je potrebno spustiti teg na prsa i podići ga do krajnje tačke, bench potisak je ipak vježba na kojoj se... Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

Gubljenje vremena

Gubljenje vremena

Tri vježbe koje daju minimalne rezultate

Piše: Body.ba

06.02.2015.

Kada su u pitanju vježbe u teretani, treba znati da se sve dijele na dvije velike grupe, na složene vježbe i na izolacijske vježbe. Ova podjela je izvedena po opsegu... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Vježbe za noge

Vježbe za noge

Čučnjevi ili nožna presa: Šta je bolje?

Piše: Alem Haznadarević

29.01.2015.

Kada trening nogu dođe na red, ogroman broj, kako početnika, tako i naprednijih vježbača, sebi postavlja pitanje za koju se vježbu i spravu opredijeliti. Da li da... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Probijanje granica

Probijanje granica

Negativna ponavljanja: Pet najvećih beneficija

Piše: Alem Haznadarević

20.12.2014.

Filozofija vježbi sa velikim opterećenjima je takva da se konstantno probijaju granice, ide naprijed i povećava izazov, a samim tim se povećava i snaga i veličina mišića. Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)

Za savršen izgled

Za savršen izgled

Ovih 5 pokreta je sve što vam treba

Piše: Alem Haznadarević

13.11.2014.

Ako ste i vi jedna od osoba koje provode sate u teretani izvodeći - letenje, biceps pregibe, leđne ekstenzije i slične vježbe, vrijeme je da reorganizujete svoj plan... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (1)

Šokirajte mišiće

Šokirajte mišiće

Najbolje vježbe za osvježenje trening programa

Piše: Body.ba

05.11.2014.

Vjerovatno ste već čuli za savjet da trening program treba mijenjati svakih 4 do 6 sedmica. Zaista, taj savjet je jako važan jer se mišićna vlakna naviknu na određenu... Pročitaj cijeli tekst

Komentari (0)



BlaBla

>Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Greene u Hollywoodu

Više od bodybuildera: Kai korača stopama Arnolda

Dok je bodybuilding bio slabo poznato zanimanje kojim su se bavili samo rijetki "čudaci" prvenstveno u...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Najpopularniji Bosanac na društvenim mrežama

Ermin Junuzović

Najpopularniji Bosanac na društvenim mrežama

Kada jedan fitness model i personalni trener ima višemilionsku armiju fanova iza sebe, on se smatra pravim...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži fotogaleriju

Komentari (0)

>Demonstracija sile: Za ovo su trenirali godinama

Šampionska motivacija

Demonstracija sile: Za ovo su trenirali godinama

Raditi nešto što drugi ne rade iz dana u dan, neminovno vodi do jednog trenutka u kom svi zanijeme i diveći...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)

>Legenda nastavila tamo gdje je stala

Coleman ponovo ogroman

Legenda nastavila tamo gdje je stala

Sa 52 godine života i nakon sedam operacija, od kojih ga je posljednja postavila u invalidska kolica, veliki...Pročitaj cijeli tekst Tekst sadrži video

Komentari (0)